Friday, March 25, 2011

...~aKu keCheWa~....

Assalamualaikum....Salam 1 Malaysia...1 Dunia...1 SEMESTA..

bertemu lagi kita dalam coretan hari ini bertarikh 25 Mac 2011...maaf kerana semalam tiada coretan, kerna *"antara jaring" mengalami sedikit gangguan...mungkin gangguan yang positif untuk penambahbaikan barang kali.? hehe...syukurlah andai itu kebenarannya...

oh ya, bercakap soal KEBENARAN...minggu ini kita dikejutkan dengan "hot issue"...apa ya? haha..barang kali kalian semua sudah sedia maklum dan sudah sedia sampai gosip itu ke cuping telinga kalian masing2...

sebenarnya, saya agak kecewa juga dengan PEMIMPIN yang di war-war kan terlibat dengan "hot issue" tersebut..ye lah, beliau mempunyai taraf pendidikan yang agak tinggi..seorang yang hebat berdebat...petah berhujah...mampu mempengaruhi orang lain melalui gaya, nada, intonasi, dan idea2 percakapan beliau...tidak lupa juga mampu menjadi ikutan ataupun idola kepada peserta2 PIDATO & DEBAT untuk bertanding...

apabila saya melihat beberapa VIDEO yang berkaitan beliau, maka saya lihat lagi dan lagi...dan lagi....bukan niat hendak mengatakan saya menyokong mana pihak atau hendak menghentam mana2 pihak...tetapi, saya kongsi kan bersama kalian untuk dinilai sendiri...buka luas2 mata kalian....



DAH TENGOK.?? huhu...terpulanglah kepada andai mahu menilai macam mane bakal PERDANA MENTERI kita nanti ni...

SEKALI LAGI saya tegaskan...BUKAN MAHU MENYOKONG KERAJAAN, BUKAN JUA MAHU MENGHENTAM PEMBANGKANG....

tetapi, POKOK TAK AKAN BERGOYANG...JIKA TIDAK DI TIUP OLEH SANG ANGIN...MAHUPUN DIGOYANG OLEH SANG KERA...

Wassalam....

*"antara jaring" = Internet.
** disebabkan beliau dah jadi "hot issue"...saya tujukan KHAS buat DSAI (Dato` Seri Anwar Ibrahim) lagu dari video ini...terimalah wahai DSAI....=P

1 comment: